måndag 1 oktober 2012

Irriterad-.-

Hej, detta inlägget kommer handla om saker jag gått runt och tänkt mycket på idag som jag irriterar mig på. Jag har fått höra att vissa har snackat bakom min rygg angående mig och mitt liv. Och jag skulle vilja säga till dem som snackar att stå upp istället och säg de direkt till mig, eller är ni så jävla fega. Är ni de ska ni inte gå runt och snacka heller. Har även fått några få kommentarer om att dem tycker min blogg är tråkig, då kan jag hälsa er som tycker den är tråkig att de är bara till att klicka vidare, ingen tvinga er att läsa om den nu är så tråkig? Den enda jag kan lita på är min bästa vän, henne kan jag snacka om ALLT med och hon förstår alltid mig. Ni andra som snackar kan ju dra nån stans där de inte existerar syre eller ljus. Så bilden är till alla er som snackar om mig för såhär tänker jag om er ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar