fredag 19 oktober 2012

Bästavän!

Hej alla. Vet jag har vatt skit kass med uppdateringarna:/ Detta lilla inlägg kommer handla om min bästavän, en tjej som jag växt upp med och kännt i 15-16 år. En tjej som är underbar och ALLTID finns där för mig!! Idag när jag snackade med henne så snackade vi om folk som inte tycker om henne av olika anledningar. De jag kan säga till er som har nått emot henne är att jag kommer aldrig lämna henne och jag kommer alltid stå på hennes sida och försvara och stötta henne. Är så trött på er som har nått emot henne för hon har inte gjort ett skit mot er! Ni är sånna jävla töntar som bråkar med henne för små saker och ni fattar inte va de ställer till i hennes liv. Hon är en underbar människa som jag delat hela mitt liv och själ med, hon är den enda som funnits där när alla andra svaga människor gick ifrån mig. Så till er som har nått emot henne, LÄGG NER för de är min bästavän ni snackar om, glöm inte de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar