torsdag 27 september 2012

Torsdag

Hej alla. Var lite piggare idag i skolan och de känns skönt. Blev lite stressigt i morse innan skolan men de var inga problem. Skulle haft praktiskt prov idag i köket med att städa hela köket på rätt sätt men provet blev inställt och flyttat till nästa vecka. Istället kollade vi på film och sedan skrev jag en inlämnings uppsats, hade brottom med den för de va så mycket att skriva på sån kort tid men hoppas att det gick bra :D Idag efter skolan gick jag och Johanna (klasskompis) och käkade varsen baguette, mycket gott :D Efter de gick jag hem till mitt och la mig och kollade på en film för jag var så trött men de slutade med att jag somnade och sedan vaknade jag typ en timme efter men somnade om lika fort igen :/ Men den värsta hostan verkar ha släppt och de är ju skönt. Imorgon är det äntligen Fredag och då har jag tvättstugan:/ Får se va jag lägger kvällstimmarna på men det blir nog att gå en runda med en kompis. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det att lägga sig, de är ju en morgondag med ;D Godnatt på er :*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar