tisdag 25 september 2012

Stressigt!

Hej. Förlåt för att mitt bloggande inte är på topp men har haft mycket att göra nu sista dagarna :/ Idag i skolan har jag varit i bageriet och bakat tårta :D Blev j*vligt nöjd faktiskt :D Efter skolan va jag och min underbara bästa vän och kollade på kläder, sen gick jag hem till mitt och fick börja städa och diska :/ Inte det roligaste kanske men ingen annan lär ju göra de åt mig :) Efter städandet satte jag mig och tog en cigg och märkte då att jag knappt hade några cigg kvar så de va bara att springa och köpa det innan allt stänger :) Har även lagt märke till att min mobil är ett stort stressmoment för mig för alla ska ringa och smsa samtidigt och oftast när man har bråttom eller är upptagen :/ Imorgon kommer mamma och hennes kille hem till mig för att fika och lämna lite saker ;) Och då får jag min efterlängtade hostmedicin. Jag har ju varit förkyld några dagar men hostan vill inte ge med sig :/ Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det sängen och kolla film :D Natti på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar